ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان
ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان
425,000  تومان
وضعیت: موجود

ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان

عنوان: ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان
کد:
  • نویسنده: محمود شیخ، سید کاوس صالحی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

438


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786008500056


سال:

1398

چکیده :

اهمیت اندازه گیری، اندازه گرفتن و کمی‌سازی پدیده‌ها و ویژگی ها در تمامی رشته‌های علمی بر هر فرد صاحباندیشه‌ای‌ واضح و مشخص است و این مقوله در حوزه تربیت‌بدنی که با حرکت، حرکت کردن و حرکات انسان سروکار دارد، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. در کشور ما تاکنون کتببسیاری در زمینه سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی ترجمه و تألیف شده که در حال حاضر توسط اساتید و معلمان تربیت بدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کتب بعضاً از جامعیت قابل قبولی برخوردار هستند اما با توجه به تفکیک شاخه‌های تربیت‌بد‌نی و به‌وجود آمدن مجموعه‌ای از رشته‌های تخصصی، مطالعه و تحقیق تخصصی و موشکافانه در خصوص مبانی این رشته ها ضروری و با اهمیتبه نظر می‌رسد.
کتاب «ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان »، با هدف پوشش دادن بخشی از این نیاز به بررسی و توضیح مفاهیمی پرداخته است که به‌عنوان برنامه درسی رشته تربیت بدنی شاخه رفتار حرکتی- رشد و یادگیری حرکتی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی درنظر گرفته شده است.
ویژگی عمده این کتاب، جامعیت و دقت و ظرافتی است که در انتخاب و توضیح مباحث و سرفصل‌های مربوط به درس اندازه گیری و ارزیابی حرکات انسان به کار گرفته شده است. امیدواریم این اثر بتواند مورد استفاده اساتید، دانشجویان، مربیان، و دبیران علاقه‌مند به اندازه گیری و ارزیابی حرکات انسان قرار گیرد و سهمی در ارتقاء دانش و مبانی این حوزه مطالعاتی داشته باشد.

فایل های ضمیمه شده :

 
نظرات کاربران
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

کتاب ارزیابی و اندازه گیری حرکات انسان از محمود شیخ چاپ اول میخواهم

پاسخ

  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
ضمن تشکر بابت زحماتی که میکشید به نظر عرف خرید اینترنتی در هر زمینه ای دانستن مشخصات دقیق کالای مورد نظر می باشد و در مورد کتاب حداقل چیزی که یک خواننده محتاج به دانستن ان است فهرست مطالب کتاب مورد نظر می باشد تا بتواند بررسی کند که ایا مطالبی که در کتاب چاپ شده نیازهای او را مرتفع می سازد یا خیر همچنین برای من به عنوان استاد این رشته و برای معرفی این کتاب به دانشجویان دانستن فهرست مطالب می تواند کمک کند بدانم ایا مطالب ذکر شده در کتاب با سرفصل وزارت علوم و همچنین مواردی که در نظر دارم در کلاس تدریس کنم همخوانی دارد یا خیر و بعد اقدام به معرفی کتاب به دانشجویان کنم
به نظرم بهتر این است که بخش فهرست مطالب در معرفی هر کتاب در سایت شما گنجانده شود

پاسخ

 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT